Asiakaskyselyn tulokset 2024

Kiitämme kaikkia asiakaskyselyymme vastanneita!

Vuonna 2024 kyselyyn vastanneita oli hieman vähemmän kuin edellisenä vuotena, mutta saimme siitä huolimatta paljon vastauksia ja hyvää tietoa toiminnastamme. Etenkin kirjalliset palautteet antavat tarkkaa tietoa mikä toimii ja missä on vielä kehitettävää.

Asiakkaiden tyytyväisyys

Tänä vuonna tulokset olivat jälleen hyviä, parannusta on tapahtunut edelliseen mittaukseen verrattuna paljon. Asiakkaamme ovat melkein 100 % positiivisesti tyytyväisiä palveluihimme. Asiakaskokemus on arvioitu asteikolla 1-10 keskimäärin 9:ksi (v. 2023 luku oli 8,6).

Valttimme on pysynyt jo vuosia samana. Reagoimme asioihin NOPEASTI. Meillä asiakas ei jää pompoteltavaksi henkilöltä toiselle, vaan asiat lähtevät rullaamaan samantien. Lisäksi laskut saapuvat asiakkaille melkein 100 % oikeilla tiedoilla ja jos ei jostain syystä heti mennytkään oikein niin asia korjataan välittömästi.

NPS-lukumme on erinomainen: 56,9
NPS -luku vastaa siihen, kuinka todennäköisesti asiakas suosittelisi palveluitamme muille.

Kehityskohteiksi otimme:

  • Siivouslaadun tasaisuuden parantaminen (mm. sijaisuusksissa)
  • Proaktiivisen asiakassuhteen kehittäminen