Meillä Wash’lla on vahva halu kehittää toimintojamme entistä paremmin asiakkaiden tarpeita vastaaviksi ja haluamme tietää, miten asiakkaamme kokevat palveluidemme toimivuuden ja laadun.
Siksi mittaammekin vuosittain asiakkaidemme tyytyväisyyttä palveluihimme.
Arvoimme kaikkien yhteystietonsa jättäneiden kesken pöydälle sijoitettavan käsidesiautomaatin.
Arpaonni suosi Syömishäiriöliitto -SYLI ry:n Anni Rekilää, onnea!
Saimme todella positiivista palautetta asiakkailtamme reagointinopeudestamme. Etenkin nyt korona-aikana asiakkaiden tarpeet siivoukseen liittyen ovat muuttuneet ja olemme pystyneet vastaamaan näihin tarpeisiin todella hyvin.
Myös muissa kuin koronaan liittyvissä asioissa olemme pystyneet olemaan todella joustavia.
Asiat on hoidettu hyvin ja mahdolliset toiveet toteutettu heti.
– Yritysasiakas Oulusta
Työntekijöiden ja työnjohdon palveluasenteet ja ammattitaidot on koettu olevan edelleen erinomaisella ja hyvällä tasolla molemmissa toimipisteissä. Etenkin Ylivieskassa on saatu toteutettua viimeisen vuoden aikana isoja muutoksia toiminnoissa ja tämä näkyi tuloksien parantumisena.
Oulussa toimenpiteiden loppuun vieminen on vielä hieman kesken organisaatiomuutosten vuoksi, joten tuloksissa on vielä parannettavaa.
Siivouksen laatu on erinomaista. Helppo asioida.
– Yritysasiakas Oulusta
Kaikki on toiminut sovitun mukaisesti ja jos olemme huomanneet epäkohtia, niin niihin on heti puututtu.
– Yritysasiakas Ylivieskasta
Haasteeksi itselle otamme asiakasyhteydenpidon parantamisen ja opastusjärjestelmän nostamisen uudelle tasolle.
Suunnitteilla on jo olemassa olevien järjestelmien laajempi käyttöönotto.
Nykyaikainen sähköinen järjestelmä on tätä päivää ja parantaa työn tehokkuutta.